Monday, January 6, 2014

One year (what a year can teach you)

This is my microcosm. 
And during 2013, from the beginning until the end, my microcosm changed  a lot . . . . so I thought change deserves a post.
2013 taught me . . .
* that out there there are people that can make you laugh and that's very important
* that if two people like each other doesn't mean that they will end up together, there are many things that can get on the way
* that you can make anything happen with work, lots of work
* that there are people that match you 
* that everything is an idea, everything has to do with the way you think about things
* that when you're comfortable in your shoes, bad things that others say about you can effect you only for the first few moments and then you just smile or laugh
* that in life dices always keep rolling
* that good times are precious
* that bad times are precious

and some more things that I found out about myself during the year that passed . . . .
to stand my ground, be myself 100%, have faith to myself, use my power, my soul and my passion, to accept the drama queen I become sometimes, to respect myself more than I used to, that I can go on with my life leaving some people out of it, that I can express what I feel and think easily and a lot . . . 

So, By the way, thanks for reading the blog 
and hey guys, make your own lists of what you took from 2013 and what you want from 2014 and go get them.
Have a great rest of 2014!

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Αυτός είναι ο μικρόκοσμος μου.
Και κατά τη διάρκεια του 2013, από την αρχή μέχρι το τέλος, ο μικρόκοσμος μου άλλαξε πολύ . . . . οπότε σκέφτηκα ότι η αλλαγή αξίζει ένα ποστ.
Το 2013 μου έμαθε . . . 
* ότι εκεί έξω υπάρχουν άνθρωποι που μπορούν να σε κάνουν να γελάς και αυτό είναι πολύ σημαντικό
* ότι όταν δύο άνθρωποι αρέσουν ο ένας στον άλλο δεν σημαίνει ότι θα καταλήξουν μαζί, υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορούν να μπουν στη  μέση
* ότι μπορείς να πραγματοποιήσεις τα πάντα με δουλειά, με πολλή δουλειά
* ότι υπάρχουν άνθρωποι που σου ταιριάζουν
* ότι όλα είναι μια ιδέα, όλα έχουν να κάνουν με τον τρόπο που σκέφτεσαι τα πράγματα
* ότι όταν είσαι καλά με τον εαυτό σου ότι κακό μπορεί να πει κάποιος για σένα μπορεί να σε επηρεάσει μόνο για τα πρώτα λεπτά και μετά χαμογελάς ή γελάς
* ότι στη ζωή τα ζάρια πάντα συνεχίζουν να γυρίζουν
* ότι οι καλές στιγμές είναι πολύτιμες
* ότι οι κακές στιγμές είναι πολύτιμες

και μερικά ακόμα πράγματα που ανακάλυψα για μένα κατά τη διάρκεια της χρονιάς που πέρασε . . . .
να υπερασπίζομαι το έδαφός μου, να είμαι 100% ο εαυτός μου, να έχω πίστη στον εαυτό μου, να χρησιμοποιώ τη δύναμη, την ψυχή και το πάθος μου, να δεχτώ την drama queen που γίνομαι μερικές φορές, να σέβομαι τον εαυτό μου πιο πολύ απ ' ότι παλαιότερα, ότι μπορώ να συνεχίσω τη ζωή μου αφήνοντας κάποια άτομα απ' έξω, ότι μπορώ να εκφράσω όσα νιώθω και σκέφτομαι με μεγάλη ευκολία και πολύ . . . .

Οπότε, με την ευκαιρία, ευχαριστώ που διαβάζετε το μπλογκ
και εϊ παιδιά, κάντε τις δικές σας λίστες με όσα πήρατε από το 2013 και όσα θέλετε από το 2014 και πάνω τους.
Να έχετε ένα υπέροχο υπόλοιπο του 2014!

No comments:

Post a Comment