Thursday, March 28, 2013

The childhood flashback

I am so excited because I'm waiting for my new cards (for Daily Art by Angelina, my jewelry and accessories brand), that my mother will bring me in a while from the printing shop. 
As I wait... a flashback hit me. I remembered all these times, that as a child, I was waiting for my mother to come back from work and maybe bring me a special treat or something. 
All these warm colors, the excitement of the waiting and the satisfaction of finally holding the treat in your hands... because in our childhood the simplest thing would seem magic in our eyes...!

..............................................

Είμαι τόσο ενθουσιασμένη, γιατί περιμένω τις καινούριες κάρτες μου (για το Daily Art by Angelina, την σειρά μου από κοσμήματα και αξεσουάρ), τις οποίες θα μου φέρει η μητέρα μου από το εκτυπωτήριο σε λίγη ώρα.
Και καθώς περιμένω... έσκασε στο μυαλό μου ένα φλασμπάκ. Θυμήθηκα όλες εκείνες τις φορές, που σαν παιδί, περίμενα τη μητέρα μου να γυρίσει από τη δουλειά και ίσως να μου φέρει κάποιο δωράκι ή γλυκό.
Όλα τα ζεστά χρώματα, ο ενθουσιασμός της αναμονής και η ικανοποίηση του να κρατάς τελικά το δώρο σου στα χέρια σου.... γιατί στην παιδική μας ηλικία και τα πιο απλά πράγματα μπορούσαν να δείχνουν μαγικά στα μάτια μας....!


No comments:

Post a Comment